Skip to main content

لوله گالوانیزه تهران

| mona

لوله گالوانیزه به عنوان یک محصول مهم در صنعت فولاد کشورها محسوب می شود. این لوله ها کاربردهای وسیعی در صنایع مختلف دارند. ویژگی های مختلف این لوله ها باعث شده تا از اهمیت بالایی برخوردار باشند.

لوله گالوانیزه تهران

لوله گالوانیزه تهران، در صنعت برای افزایش دوام لوله های فولادی از روش گالوانیزاسیون استفاده می کنند. در این روش لوله های فولادی را در وان روی مذاب غوطه ور می کنند. ترکیب عناصر روی یا قلع با مولکول های آهن سطح لوله فولادی باعث انجام واکنش های شیمیایی می شود. این امر موجب استحکام بیشتر لوله گالوانیزه می گردد.

لوله گالوانیزه تهران دارای مزایای زیادی می باشد. از جمله این مزایا می توان به طول عمر بالا، مقاومت در مقابل حرارت و آتش سوزی، پایین بودن هزینه گالوانیزاسیون، تعمیر و نگهداری اشاره کرد. لوله گالوانیزه تهران آلودگی برای محیط زیست ندارد. نصب این لوله آسان ولی زمان بر می باشد.

قیمت لوله گالوانیزه تهران

عوامل مختلفی بر روی قیمت لوله گالوانیزه تاثیر گذار هستند. این عوامل شامل ابعاد، ضخامت، جنس، وزن، نوسانات نرخ ارز و نفت، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، قیمت ضایعات آهن، تورم جهانی و... می شوند.

کارخانه های تولید کننده به صورت روزانه ، قیمت لوله گالوانیزه تهران را در سایت های خود را به روز رسانی می کنند. برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه تهران با شماره های شرکت تماس بگیرید.

تولید کننده لوله گالوانیزه در تهران

تولید کننده لوله گالوانیزه در تهران ، لوله های گالوانیزه به دو روش سرد و گرم تولید می شوند. این لوله ها کاربردهای زیادی در صنعت دارند. تولید کننده لوله گالوانیزه در تهران، برای انتقال آب و سایر مایعات، لوله گلخانه، حصارکشی، سازه های فلزی، تصفیه خانه ها، کشاورزی، آبرسانی، دکل های مخابراتی کابل برق و ... انواع مخنتلفی از این لوله ها را در بازار عرضه می کند.

لوله گالوانیزه سرد تهران

لوله گالوانیزه سرد تهران ، این لوله ها که با نام لوله های مبلی هم شناخته می شوند، در دمای پایین آبکاری می شوند. فرایند گالوانیزه کردن لوله گالوانیزه سرد تهران در دمای حداقل 70 درجه سانتی گراد صورت می گیرد. در این روش از اسپری کردن و پوشش دهی الکترولیتی استفاده می شود.
مقاومت لوله های گالوانیزه سرد تهران نسبت به گرم کمتر است. در ضمن در مقابل ضربه و خوردگی مقاومت کمی دارد. عمر مفید لوله گالوانیزه سرد تهران با توجه به محیطی که در آن به کار می رود، بین 3 تا 7 سال می باشد. اگر در مناطقی به کار روند که رطوبت چندانی وجود نداشته باشد، این مدت به 8 سال افزایش می یابد. قیمت لوله گالوانیزه سرد تهران نسبت به نوع گرم ارزان تر است.

لوله گالوانیزه گرم تهران

لوله گالوانیزه گرم تهران ، محبوب ترین روش گالوانیزاسیون ، روش گرم می باشد که در آن، لوله ها را در روی مذاب با دمای 420 درجه سانتی گراد غوطه ور می کنند. این امر باعث ایجاد یک لایه محافظ از روی، برسطح لوله فولادی می شود.
لوله گالوانیزه گرم تهران نسبت به سرد، از استحکام بالاتری برخوردار است و مدت زمان بیشتری عمر می کند. به همین دلیل در صنایع مختلف کاربرد بیشتری دارد. ضخامت لایه گالوانیزه در لوله گالوانیزه گرم تهران بین 100 تا 130 میکرون است. ظاهر این لایه، مات و کدر و به رنگ طوسی می باشد. عمر مفید لوله گالوانیزه گرم تهران، بین 25 تا 30 سال است در حالی که عمر مفید لوله گالوانیزه سرد در بهترین شرایط 8 سال می باشد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله " تفاوت لوله گالوانیزه سرد و گرم چیست؟ " را مطالعه نمایید.

لوله گالوانیزه سبک تهران

لوله گالوانیزه سبک تهران ، نام دیگر لوله گالوانیزه سبک، لوله مبلی یا لوله گالوانیزه صنعتی می باشد. فرایند گالوانیزاسیون بر روی این لوله ها به روش گرم و سرد صورت می گیرد. اندازه و قطر لوله گالوانیزه سبک و سنگین با هم متفاوت است. مهم ترین تفاوت لوله های گالوانیزه سبک و سنگین در مقاومت آنهاست. ضخامت لایه روی در لوله گالوانیزه سبک تهران، کمتر از نوع سنگین می باشد. در نتیجه تعداد پیوندهای ایجاد شده در بین مولکول ها نیز کمتر است. این مسئله باعث می شود تا مقاومت لوله گالوانیزه سبک تهران کمتر از سنگین باشد. لوله گالوانیزه سبک تهران، برای انتقال آب آشامیدنی به طبقات مختلف ساختمان های مسکونی و انتقال آب به موتورخانه به کار می رود.

لوله گالوانیزه سنگین تهران

لوله گالوانیزه سنگین تهران ، مقاومت لوله گالوانیزه سنگین تهران در مقابل عوامل مختلف بیشتر از نوع سبک بوده و از قیمت بالاتری برخوردار است. این لوله ها به دلیل وجود پوششی از روی، زنگ نمی زنند و مقاومت زیادی در مقابل رطوبت دارند.
لوله گالوانیزه سنگین تهران برای مصارف آبرسانی و بهداشتی در ساختمان ها به کار می رود.

نوشتن دیدگاه

ارسال