Skip to main content

لوله گالوانیزه سرد PG

| mona

لوله گالوانیزه سرد PG ، لوله گالوانیزه سرد از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف ساختمانی و برقی می باشد. به دلیل مقاومت نسبی در برابر زنگ زدگی و قیمت پایین نسبت به گالوانیزه گرم و همچنین تنوع در ضخامت


و وزن های متفاوت از محبوبیت خوبی برخوردار است. از لوله گالوانیزه بیشتر در محیط های سربسته استفاده می شود که در معرض مستقیم آب و رطوبت نباشند. در این مقاله به لوله گالوانیزه سرد PG می پردازیم. با ما همراه باشید.

لوله گالوانیزه سرد PG

لوله گالوانیزه سرد PG بصورت لوله سیاه از ورق گالوانیزه و درز جوش مستقیم تولید می شود. پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان گالوانیزه منتقل می کنند.

بعد از ماندگاری مدت کمی بصورت لوله گالوانیزه سرد و با مقدار پوشش قابل قبول جهت بسته بندی می شود. سپس آماده فروش است. این لوله یکی از لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد.

لوله گالوانیزه سرد PG در عبور کابل های برق، شبکه و سیستم های امنیتی کاربرد دارد. این نوع لوله بسیار مقرون به صرفه می باشد و مستحکم است.

اما اگر از آن در برابر اثرات رطوبتی محافظت نشود، به راحتی از بین می رود. یک راه برای جلوگیری از زنگ زدن و از بین رفتن لوله فولادی این است که اول درزهای لوله را توسط دستگاه های درز جوش به هم جوش دهند.

سپس لوله را در فلز روی مذاب فرو ببرند. یا توسط یک فرآیند شیمیایی آبکاری دیگر روی را به آن اضافه کنند. به این فرآیند گالوانیزه کردن می گویند.

پوشش روی به عنوان یک لایه محافظ بیرونی بر روی فولاد قرار می گیرد و از خوردگی هسته ی لوله محافظت می کند. بدین صورت عمر این لوله را در شرایط معمول در مصارف محیط خارجی بین 70 تا 100 سال افزایش می دهد. لوله گالوانیزه سرد PG بر اساس استاندارد ISO و Bs تولید می گردد.


مزایای لوله گالوانیزه سرد PG

• به منظور جلوگیری از زنگ زدگی لوله گالوانیزه سرد PG (لوله برق)، از ورق گالوانیزه سرد استفاده می شود . تولید این لوله ها به روش متداول استفاده از ورق گالوانیزه سرد و تولید لوله طبق استاندارد انجام می گردد. انتهاى لوله هاى گالوانیزه دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند، پوشش داده می شوند.

• از دیگر خصوصیات این نوع لوله، نارسانا بودن آن می باشد. لوله گالوانیزه در سه نوع سرد، گرم و فولادی مشکی تولید می شود.
• طول مناسب 3 متری از دیگر مزیت هایی می باشد که در حمل و نقل آسان و نصب راحت تاثیر گذار است.
• قیمت فروش مناسب لوله گالوانیزه سرد پی جی از سایر محصولات مشابه با آن مقرون به صرفه تر می باشد.
• نصب و اتصال آسان لوله گالوانیزه سرد PG
• مشخصات محصول تولیدی، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى شود. تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

قیمت لوله گالوانیزه سرد PG

قیمت لوله گالوانیزه سرد PG، همانطور که گفته شد این مدل از لوله ها بسیار پرمصرف و مقرون به صرفه هستند که برای کاربرد های داخلی استفاده می شوند. قیمت لوله گالوانیزه به دلیل نوسانات قیمت دلار متغیر می باشد. همچنین به عواملی مانند جنس، وزن، ضخامت و کیفیت بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه به می توانید به صفحه ی قیمت لوله گالوانیزه مراجعه فرمایید.

 

سخن آخر

لوله گالوانیزه سرد PG از معمول ترین لوله ها در بین سایر لوله های فلزی می باشد که در محیط داخلی مثلا داخل دیوار زیر گچ استفاده می شود. در این مقاله با لوله گالوانیزه سرد PG آشنا شدیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نوشتن دیدگاه

ارسال