آشنایی با ویژگی های لوله مانیسمان فشار قوی

پیشرفت صنعت و ساخت و ساز های متعدد در شهر های بزرگ نیازمند استفاده از مصالح و ابزارآلات گوناگون گردیده است. یکی از ابزارآلاتی که روز به روز مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد، انواع لوله های فولادی به ویژه لوله های مانیسمان می باشد. این لوله ها دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و انواع مختلفی دارند. از اصلی ترین ویژگی های این لوله ها می توان به بدنه یکدست آن ها اشاره نمود. طی تولید این لوله ها هیچ گونه جوشکاری روی بدنه آن ها انجام نشده و به این ترتیب لوله های مانیسمان بدنه ای بدون درز و مستحکم دارند.
این محصول پرکاربرد توسط تولیدکنندگان ماهر در چندین نوع مختلف طراحی و تولید شده است. به طور مثال لوله مانیسمان فشار قوی یکی از بهترین تولیدات این کارخانه ها می باشد. همانطور که از نام این لوله ها مشخص است، می توان از آن ها در خطوط انتقال سیالاتی که فشار قوی دارند استفاده کرد. بدنه محکم این لوله ها و عدم درز در بدنه آن ها باعث شده تا ضریب اطمینان بالایی داشته باشند.
ویژگی ها و عملکرد صحیح لوله فشار قوی باعث شده تا به یکی از بهترین نوع لوله های مانیسمان تبدیل شود. روش تولید لوله های فشار قوی مانند سایر انواع لوله های مانیسمان از چندین مرحله تشکیل شده است. تمامی مراحل تولید تا بسته بندی و توزیع تحت نظارت تیم مجرب و کاربلد صورت گرفته تا محصولی با بهترین درجه بندی کیفی وارد بازار شود. برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان کلیک نمایید.

ویژگی ها و مزایای لوله مانیسمان فشار قوی

همان طور که می دانید لوله های مانیسمان در چندین سایز و رده مختلف در بازار یافت می شوند. رده های ۲۰ تا ۱۶۰ این لوله ها به طور معمول در اندازه های ۶ و ۱۲ متری عرضه می شوند. در این میان لوله هایی که در راه ۸۰ و ۱۶۰ قرار دارند به لوله مانیسمان فشار قوی شناخته می شوند. تمامی این لوله ها از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشند اما انواع فشار قوی آن ها دارای استحکام چند برابری هستند.
لوله مانیسمان فشار قوی در صنایع مانند سایر لوله های مانیسمان طی چندین مرحله ساخته می شوند. لازم به ذکر است که دما و فشار موجود طی تولید لوله های فشار قوی بسیار زیاد بوده و همین موضوع باعث افزایش کیفیت نهایی محصول تولید شده می شود. استفاده از لوله های فشار قوی مزایای بسیاری دارد. در خطوط انتقال نفت و گاز و یا لوله های هیدرولیک به کارگیری لوله فشار قوی مانیسمان بهترین نتیجه را حاصل می کند.
یکی دیگر از مزایای لوله مانیسمان فشار قوی عدم واکنش پذیری بدنه آن با مواد شیمیایی سیالات موجود در لوله می باشد. مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت این لوله ها به گونه ای انتخاب می شوند که واکنش پذیری بسیار کمی داشته باشند. در این صورت کیفیت و درصد خلوص سیالات درون لوله تا رسیدن به مقصد افت نمی کند. تمامی این موارد دست به دست یکدیگر داده اند تا این نوع لوله ها به یکی از پر فروش ترین و پرکاربرد ترین انواع لوله های موجود در بازار تبدیل شوند.

روش های خرید آسان لوله مانیسمان

امروزه مراکز بسیار زیادی به منظور خرید آسان لوله مانیسمان راه اندازی شده است. وجود مراکز متعدد برای خرید مزایای بسیاری دارد. در این صورت مشتریان در هر نقطه ای از شهر که باشند می توانند با قصد خرید این محصول به سرعت اقدام به خرید کنند. مراکز خرید لوله مانیسمان در شهر های صنعتی و بزرگ مانند تهران و اصفهان بزرگ تر بوده و محصولات موجود در آن ها از تنوع بیشتری برخوردار هستند.


در مراکز حضوری بهترین نوع لوله های مانیسمان در برند ها و کیفیت های درجه یک موجود هستند. یکی از مزایای مراجعه به این مراکز، امکان نظارت مستقیم بر کیفیت و سلامت محصولات می باشد. همچنین مشتریان می توانند با مشاوران فروش و فروشندگان ارتباط گرفته و پس از دریافت راهنمایی های لازم اقدام به انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز های خود کنند.
لازم به ذکر است که در بسیاری از مراکز فروش لوله مانیسمان فشار قوی، این محصولات به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز به فروش می رسند. در وب سایت های فروش نیز افراد زیادی به صورت تلفنی و آنلاین پاسخگوی سوالات مشتریان هستند. در خرید آنلاین افراد بدون اتلاف وقت می توانند لوله های دلخواه را سفارش دهند و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند.

انواع و قیمت لوله مانیسمان

هنگام مراجعه به بازار به منظور خرید آسان لوله مانیسمان ممکن است قیمت های متغیری از این محصول را مشاهده کنیم. علت این تفاوت قیمت، وجود تفاوت در ویژگی ها و مشخصات محصول است. از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت این لوله ها، جنس آن ها می باشد. به طور معمول لوله های فلزی و مسی از قیمت بالا تری برخوردار هستند.
از دیگر عوامل تاثیر گذار روی قیمت این لوله ها، سایز و رده آن ها می باشد. لوله هایی که در رده ها و سایز های بالاتر قرار دارند با قیمت بیشتری به فروش می رسند. لازم به ذکر است که نباید از تاثیر کیفیت روی قیمت گذاری این لوله ها صرف نظر کرد. لوله هایی که طی ساخت آن ها از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است، گران تر می باشند.
نشان های استاندارد روی لوله ها نیز روی تعیین قیمت آن ها موثر است. از جمله استاندارد های تولید این لوله ها می توان به APl 5L و ASTM A53 اشاره نمود. روش های خرید محصول هم می تواند تا حدی قیمت آن ها را تعیین کند. افرادی که اقدام به خرید حضوری از این محصول می کنند می توانند آن را بدون واسطه و با قیمت مناسب تر خریداری کنند. در صورتی که خرید آنلاین یا با واسطه را انتخاب کنیم ممکن است محصول مورد نظر را مقداری گران تر دریافت کنیم. وجود قیمت های مختلف از این محصول منجر شده تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز و بودجه در دسترس خود بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنند.

آخرین مقالات

لوله گلخانه

لوله ها سیلندرهایی توخالی هستند که معمولا دارای مقطع گرد هستند. از لوله ها برای فعالیت های مختلفی از جمله

ادامه مطلب